воскресенье, 10 сентября 2017 г.

Оцінювання проектів
  • Оцінювання учнів здійснюється у впродовж всього виконання проектів.
  •  Використовується само- і взаємооцінювання, а також оцінювання вчителем (запрошеними експертами)
 Перед виконанням учнями проектів учні мають бути ознайомлені з критеріями, за якими буде оцінена їх діяльність і результати/продукти проекту для того, щоб вже в ході виконання проекту вони могли коригувати свою діяльність. 

 Оцінювання вмінь і компетентностей можна проводити з використанням документів оцінювань (контрольних списків і форм оцінювання). Ці документи за бажанням вчителя в залежності від навчальних цілей, які він ставить перед учнями конкретного класу, можна змінювати.

Назва : Контрольний список. Співробітництво. Молодші, середні і старші класи
Опис : Контрольний список  може бути використаний учнями, що працюють над груповим проектами, щоб впевнитися, що вони ефективно співпрацюють.
Ключові слова : Групи, співпраця, встановлення цілей, управління проектом, навчання у співробітництві
Інструкція : Використовуйте цей Контрольний список , щоб впевнитися, що ви добре співпрацюєте з однолітками.
Категорії
Класи
Навчальні предмети
Вид оцінювання : Співробітництво/Командна робота


Майже ніколи / ніколи
Рідко   
Завжди
Приклади
Я встановлюю цілі роботи.

Я визначаю завдання.

Я роблю начерки загальних підходів.

Я пропоную нові ідеї та напрямки діяльності.

Я добровільно беруся виконувати складні завдання.

Я ставлю запитання.

Я знаходжу ресурси і ділюся ними з усіма.

Я вимагаю прояснень і пояснень, якщо мені незрозуміло.

Я шукаю факти.

Я роблю свій внесок, додаючи факти і думки щодо них.

Я з ентузіазмом відповідаю іншим.

Я залучаю всіх до участі.

Я роблю так, щоб всі почувалися добре, щодо свого вкладу у спільну роботу.

Я роблю висновки щодо різних точок зору в обговореннях.

Я спрощую складні, комплексні  ідеї.

Я планую на перспективу.

Я допомагаю визначати графік роботи і пріоритети її виконання.

Я тримаю головну лінію в обговореннях.

Я заохочую до обговорень, пропонуючи іншу точку зору.

Я допомагаю дотримуватися головного напрямку роботи.

Я з повагою до  інших членів команди намагаюся покращити чи змінити невдалі, слабкі ідеї інших.

Я допомагаю визначити необхідні зміни та заохочую/спонукаю діяти всім спільно для впровадження цих змін.

Я шукаю альтернативні рішення.

Я допомагаю моїй групі досягати успішних, добре аргументованих рішень.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий