Оцінювання проектів
- Оцінювання учнів здійснюється у впродовж всього виконання проектів.
- Використовується само- і взаємооцінювання, а також оцінювання вчителем (запрошеними експертами)
Перед виконанням учнями проектів учні мають бути ознайомлені з критеріями, за якими буде оцінена їх діяльність і результати/продукти проекту для того, щоб вже в ході виконання проекту вони могли коригувати свою діяльність.
Оцінювання вмінь і компетентностей можна проводити з використанням документів оцінювань (контрольних списків і форм оцінювання). Ці документи за бажанням вчителя в залежності від навчальних цілей, які він ставить перед учнями конкретного класу, можна змінювати.
Назва : Контрольний список. Співробітництво. Молодші, середні і старші класи
Опис : Контрольний список може бути використаний учнями, що працюють над груповим проектами, щоб впевнитися, що вони ефективно співпрацюють.
Ключові слова : Групи, співпраця, встановлення цілей, управління проектом, навчання у співробітництві
Інструкція : Використовуйте цей Контрольний список , щоб впевнитися, що ви добре співпрацюєте з однолітками.
Категорії
Класи :
Навчальні предмети :
Вид оцінювання : Співробітництво/Командна робота
Майже ніколи / ніколи
|
Рідко
|
Завжди
|
Приклади
| |
Я встановлюю цілі роботи.
| ||||
Я визначаю завдання.
| ||||
Я роблю начерки загальних підходів.
| ||||
Я пропоную нові ідеї та напрямки діяльності.
| ||||
Я добровільно беруся виконувати складні завдання.
| ||||
Я ставлю запитання.
| ||||
Я знаходжу ресурси і ділюся ними з усіма.
| ||||
Я вимагаю прояснень і пояснень, якщо мені незрозуміло.
| ||||
Я шукаю факти.
| ||||
Я роблю свій внесок, додаючи факти і думки щодо них.
| ||||
Я з ентузіазмом відповідаю іншим.
| ||||
Я залучаю всіх до участі.
| ||||
Я роблю так, щоб всі почувалися добре, щодо свого вкладу у спільну роботу.
| ||||
Я роблю висновки щодо різних точок зору в обговореннях.
| ||||
Я спрощую складні, комплексні ідеї.
| ||||
Я планую на перспективу.
| ||||
Я допомагаю визначати графік роботи і пріоритети її виконання.
| ||||
Я тримаю головну лінію в обговореннях.
| ||||
Я заохочую до обговорень, пропонуючи іншу точку зору.
| ||||
Я допомагаю дотримуватися головного напрямку роботи.
| ||||
Я з повагою до інших членів команди намагаюся покращити чи змінити невдалі, слабкі ідеї інших.
| ||||
Я допомагаю визначити необхідні зміни та заохочую/спонукаю діяти всім спільно для впровадження цих змін.
| ||||
Я шукаю альтернативні рішення.
| ||||
Я допомагаю моїй групі досягати успішних, добре аргументованих рішень.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий